Chicco Goal League Interactive Fotbolls nätverksrecension

Innehållsförteckning:

En överblick:

Ett roligt, fotbollsmatch för ditt barn som är jättekul och säkert nog att använda inomhus. Våra mammor älskade hur lätt det var att sätta ihop och enkelt att städa och många kommenterade hur bra de små spelade tillsammans. Med detta sagt kan nätet ganska enkelt lossna, vilket kan vara lite irriterande.

Vad de säger:

"Fotbollsmålet känner igen när ditt barn får ett mål som aktiverar ljus och roliga ljud. Det erbjuder tre elektroniska spellägen (Penalty Kicks, Golden Goal and Challenge) för att spela ensam eller med vänner och innehåller fem svårighetsgrader för fler och mer spännande utmaningar! Goal League spelar 25 melodier och ljudeffekter. Bollen som ingår är gjord av mjukt material som kan användas säkert, även i huset! Med mesh mål och slut säkerhet, sparkar bollen in i målet utvecklar motoriska färdigheter, men stimulerar också koordinationen och precisionen av rörelser."

Testad av mamma Zoe Taylor för Mother & Baby Awards 2018:

Skulle du rekommendera detta till andra mammor?

Jag skulle definitivt rekommendera den här produkten, eftersom den är väldigt lätt att använda, fick barnen och om och gav en annan vridning på fotboll. Trots att vi hade några små lustar om vems tur var nästa, alla tyckte om att använda den! Som mamma tyckte jag det var väldigt lätt att leka med dem, trots att det inte var så bra på fotboll. Det var lätt att sätta ihop, inte ta upp för mycket utrymme, och enkelt att rengöra om vi fick det lite smutsigt ute.

Hur gjorde produkten ditt liv enklare?

Det hjälpte barnen att bli mer aktiva eftersom de älskade det buller som det gjorde varje gång de skulle göra ett mål. De åtnjutit också de olika spelen som du kan spela på det, och jag tror att det generellt bidrog till att få barnen intresserade av fotboll mer än de var innan vi fick det. Vi kan använda Goal League inomhus eller utomhus, och det är lätt att flytta.

Skulle du välja den här produkten för att vinna?

Jag tror för kostnaden denna produkt är lysande. Det är lätt att sätta ihop, barnen njöt av att använda det, så mycket att det fick oss alla och spela några fotbollsspel. Barnen tyckte om att använda det för att varje gång de skulle göra ett mål skulle det spela ett annat ljud som de alltid älskade att höra. Sammantaget skulle jag definitivt välja den här leksaken över resten.

Vilka ändringar skulle du göra till produkten?

Det enda jag skulle förändra om den här produkten skulle vara att göra nätet lite lite stabilt. Jag märkte om barnen sparkade bollen lite för svårt att nätet kunde gå förlorat, vilket innebär att ljudet inte skulle gå av.

Testad av mamma Jordanne Rhoades för Mother & Baby Awards 2018:

Jag skulle rekommendera denna produkt till vänner, enbart för sin enkelhet. Det är ljust, högt och pedagogiskt, och hörande GOAL ger mitt barn mycket annan tillfredsställelse. Det handlar inte bara om att sparka bollen i nätet, eftersom det också har nummer och färger att leka med!

Hur gjorde denna produkt ditt liv enklare?

Min son är mycket i fotboll och allt är högt, så han tenderar att bli engrossad i saker som exakt som den här produkten. Det gav mig en chans att göra allmänna hushållsåtgärder som tvättning, hoovering och dammning. Produkter som detta är mycket underhållande för små barn, eftersom de får mycket njutning ut ur det, vilket innebär att han lyckligtvis kommer spela med det under en lång tid

Jag tycker att det är en bra chans att vara en av de bästa produkterna på grund av sina utbildningsaspekter och dess ålderspassningsförmåga. Det är enkelt att använda och mycket njutning har haft samtidigt som man spelar med den. Jag skulle gärna köpa den här produkten!

Vilka ändringar skulle du göra till den här produkten?

Om jag kunde ändra en sak om den här produkten skulle det vara storleken på den, om det var lite större skulle det vara bättre på grund av att det bara var ett litet mål att sikta på. Min son skulle växa mycket snabbt med den så små, även om storleken är perfekt för förvaring, vilket gynnar många föräldrar.

Testade min mamma Gemma Sheard för Moder & Baby Awards 2018:

Jag skulle rekommendera detta till en vän med barn av samma ålder, utan tvekan. Anledningen är att abacusfunktionen lär barns grundläggande räkning, ljusen är en bra tillgång inte bara för stimulans utan även för att hjälpa till att lära sig färger och den övergripande produkten lär barn att dela och uppmuntrar verkligen lek. Jag gillar också plastramen, eftersom den är lika lätt att rengöra som på ögat.

Denna produkt gör mitt liv enklare som en mamma på grund av att både mina och treåringar njuter av det. Min treåring kommer att sparka bollen, och mina ett år gamla rullar det ofta in i målet, och håller dem båda underhöll under långa perioder och låter mig fortsätta med andra uppgifter.

Jag tror att den här produkten borde vara i drift för priset. Jag har använt många Chicco-produkter med min äldsta, och de är alltid slitstarka, väldesignade produkter. Funktionen som gör att denna produkt sticker ut mest, är för mig, lärande aspekten. Det är en produkt som lär ditt barn, får dem aktiva, samt lär dem hur man delar.

Det enda felet jag hittade med den här produkten var anslutningen av målnätet till ramen. Jag hittade de översta anslutningarna kom ut med kraften i bollen som slår på nätet ganska enkelt.Kanske om inredningarna var tättare på toppen skulle det bli mycket bättre. Annat än det är det en bra produkt, och det är mer än värt en pris.

Prövad av mamma Rosie Bucknall för Mother & Baby Awards 2018:

Jag skulle rekommendera principen om produkten, eftersom den är utmärkt och spännande för barn. Det är ljust färgat, roligt och ljudeffekterna är stora. De gör att min lilla gillar verkligen att leka med leksaken, och lamporna är ett utmärkt tillägg, belyser när du gör fler och fler mål. Den faktiska fotbollen är välgjord, och perfekt för inomhusspel

Det var en intressant snygg produkt som upphetsade min lilla när hon fick den. Jag tror att de flesta barn skulle vara väldigt nöjda med att få den här leksaken från början. En gång inrättades lät leksaken henne spela på egen hand, eftersom målet belönade henne när hon gjorde det och fick mig att fortsätta med andra saker. Det är också bra för henne att njuta av en aktiv leksak istället för att man sätter sig ner eller står framför TV - vilket är allt jag letar efter när du väljer en ny leksak!

Tyvärr skulle jag inte välja denna leksak över andra, enbart på grund av att nätet ständigt glider ut från de övre fixeringarna. Jag förstår att botten måste röra sig för att tillåta målet att registrera sig, men de övre fixeringarna är bara popped på (om jag inte har missförstått instruktionerna) och varje mål betyder att de springer ut, vilket gör att hela leksakets baksida blir lös. Det är också ganska svårt att konfigurera, eftersom instruktionerna inte är mycket tydliga.

Överst i målet bör säkras bättre så att det blir roligare. Varje gång ett mål görs måste någon återvända till nätet och fixa den igen, vilket snart blev frustrerande och skapar ett negativt intryck av en leksak som annars skulle vara mycket bra.

Prövad av mamma Hollie Brinkworth för Mother & Baby Awards 2018:

Jag skulle rekommendera den här produkten eftersom den är så lätt och snabb att bygga. Det är också väldigt lätt att rengöra, eftersom hela produktplastiken är bortsett från nätet, och även om det säger att det inte kan komma ifrån varandra, är det säkert att nätet kunde komma ifrån om det behövde rengöring. Det är ett bra spel att hålla barnen aktiva och uppmuntra dem att spela tillsammans, vilket om du har mer än ett barn är bra.

Denna produkt gör inte nödvändigtvis mitt liv enklare eftersom det är ett mycket fotbollscentrerat spel, men barnen njöt av att leka med det, vilket innebar att för den tid de använde det kunde jag få andra saker gjorda. Det är ett lätt nog spel för dem att förstå själv, så jag behövde inte spendera tid för att förklara det för dem eller att behöva hjälpa dem medan de spelade.

Jag har inte sett några andra spel på marknaden, men om det var valet av detta eller ett normalt billigare fotbollsnät, även utan ljud och ljus, kan jag bli frestad att gå för det istället. Jag tror för pengarna att det är ett solidt spel, men det finns vissa konkreta brister när det gäller användbarheten som, om den ändras, kan förbättra den.

Du kan inte leka med det på mattor på golvet - nätet har två plastpinnar på botten som går i hål, där båda måste vara fria hängande för att spelet ska fungera och göra ljuden / tända när bollen är sparkad in i nätet. Men när de spelas med på mattan kan dessa pinnar fastna, vilket betyder att ingenting händer när bollen träffar nätet, och att du måste fortsätta flytta dem tillbaka varje gång, vilket är väldigt frustrerande.